woensdag 28 maart 2018

Trots op haar

Dit bericht gaat niet over mij en mijn creaties.  Deze keer gaat over een prachtige vrouw die mijn grote voorbeeld is.  Ik leerde zo veel van haar en leer nog steeds van haar. Niet alleen op het creatieve vlak maar over het leven in het algemeen.  Ik kan maar hopen dat ik net als haar word als ik groot ben!  Mijn mama... de eerste liefde van mijn leven! 

Zoals ik af en toe restjes van mijn stof verwerk voor Bas, doet zij dit voor mijn metekindje, Yuna.  Vooral ook stofjes van mij want de leuke stofjes voor Tessa zijn ook perfect voor Yuna.  En gezien ik altijd te ruim mijn stofjes aankoop heb ik veel restjes waar nog iets mee te doen valt! 
Hieronder een paar creaties die mooie lieve Yuna in haar kast terug vindt.
 








De voorbije dagen maakte mama ook nog 2 kleedjes die Yuna voor Pasen cadeau krijgt.



En gezien ik nu een cameo heb, versierden we het laatste kleedje voor de kleine prinses met glitter flex! 







Vaak gebruikt ze patroontjes uit de ottobre.  Dit laatste prinsessen kleedje tekende ze echter over van een bestaand kleedje. 

Wat een krak, he!  Mijn mama!!

Tot later.

1 opmerking:

  1. dat princesje gaat stralen in haar nieuwe jurkjes! je ma is net als jij een (naai)krak!

    BeantwoordenVerwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...