dinsdag 23 februari 2021

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens iets te doen.
En dus willen we gemakkelijke kledij waarin we heel de dag kunnen in rondhangen.  Of aandachtig werken in ons eentje. 😉

Tessa wou graag een huispak.  Een warme, comfortabele training die ook mooi is.  Hij moest in velours gemaakt worden.  Das vlug gemaakt maar de juiste stof vinden, das toch iets anders.

We keken regelmatig op de site van de Stoffenmadam.  De streepjes velours die Tessa wou was uitverkocht maar de aanhouder wint en gelukkig verscheen er plots nieuwe stofjes op de site.  En we konden bestellen.  We kochten voldoende voor een sweater, een lange broek en een korte broek.  Dacht ik... Maar gezien ik voor de sweater besloot om de India te maken had ik toch te weinig stof om de short nog te maken. (Wat ik niet erg vond want een short in die stof zag ik niet zo zitten)







Tessa was super enthousiast.  Ze hield hem direct aan.  Ze ging zelfs ermee slapen! En nadat ik hem waste haalde ze hem van de wasdraad om terug aan te doen! 

Geslaagd!

Tot later! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...