maandag 8 mei 2017

Verliefd

Op het stoffencircus in Waregem kocht ik een mooie stevig Jersey, blauw met grote  rozen in een bruin-roze tint en donker blauwe bladeren. Ik was op slag verliefd. 

Het vinden van een gepast patroon voor deze stof verliep een beetje stroef. Ik wist wat ik wou maar vond niet direct een patroon.  Ik dacht er al over na om een basis patroontje te nemen en zelf het patroon in elkaar te flansen.  Maar daar ligt nu niet echt mijn sterkte dus bleef ik twijfelen en neuzen in al mijn tijdschriften.

Uiteindelijk vond ik het juiste patroon in de ottobre 2/2013. Matisse, het eerste tricot jurkje uit het schriftje was precies wat ik zocht.





Ik ben er heel gelukkig mee! En door de driekwart mouwen kan ik het nu zeker nog dragen, in deze nog niet zo warme mei dagen.

Tot later,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...