dinsdag 3 april 2018

Blote schouders

Een paar berichten geleden vertelde ik jullie al dat ik een aantal leuke patronen heb uitgetekend voor deze zomer. 

In de bijlage van de knippie van januari staan er de laatste 3 jaar alleen kledij voor tieners.  Voor zover ik heb opgemerkt zit zo’n bijlage alleen bij het januari nummer.  Leuk, maar van mij mag het toch wat vaker.  Tieners zijn tenslotte, als het op kledij aankomt, toch soms een ras apart.

Tot dit jaar vond ik Tessa te jong voor die modellen maar zelf denkt ze daar heel anders over.  En met wat aanmoediging van mijn moeder besloot ik toch maar een paar van die patroontjes uit te tekenen. 

Bij Mandemie in Ieper vond ik een heel leuk zomers katoentje met ananassen op geborduurd.  Heel leuk en fris.  Eigenlijk is het veel te vroeg om nu al deze spullen te maken maar we hopen dat we op die manier de zon verlokken om zich te tonen.  En dan vooral deze zomer haar beste beentje voor te zetten!
Het patroon haalde ik uit de bijlage van de knippie van januari 2017.







Tessa vindt het super.  Heel sexy, vindt zij! Ik heb er wel bandjes aan gezet anders dreigde het toch te zakken (als je er aan trekt). 

Zij vindt het niet erg en ik ben dan iets geruster. 

Op naar het volgende. 
Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...