maandag 22 januari 2018

Handy Rianne

Neen,  hiermee bedoel ik niet dat ik een handige Rianne jurk uit de LMV heb gemaakt.  ðŸ˜‚ alhoewel deze creatie heel gemakkelijk zit! 

Ik vond de Rianne jurk uit de LMV van 2/2015 een mooie model.  Een sweaterjurk is in de mode en daarnaast vind ik dat wel tof en comfortabel zitten.  

In de Framalo te Houthulst vond ik een leuke sweaterstof in een oud roze tint. 

Het bovenpand van de Rianne zag ik eigenlijk niet zo zitten.  Het is een wijd model met aangezette mouwen.  En daar was ik niet zo van overtuigd.  Daarom heb ik de handy pocket uit de ottobre (5/2017) eraan gezet.  Dat is een gewone trui met normale mouwen eraan.  Ik heb deze al een paar keer gemaakt en weet dus dat hij goed zit.







En ja, hij zit dus heel comfy.

De lengte bepalen had wel wat voeten in de aarde.  Ik heb hem eerst heel lang aan elkaar gezet (de rok en de trui) en tot 2 keer toe ingenomen tot hij juist was.  Wat omslachtig maar op die manier is hij niet in een keer te kort.

Tot later 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...