dinsdag 6 maart 2018

Te koud

Ik weet het!!   Ik ging geen sweaters meer maken.  Maar het koude weer nodigt niet echt uit tot het maken van zomerse topjes of kleedjes.  

Op het stoffenspektakel kocht ik ook terug sweaterstof.  Ik kan het precies niet laten.  De laatste aankoop glittersweater is voor mij.  Maar voor Tessa had ik ook leuke stof liggen.

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn schoonzusje het boek, I love sweaters.  Een heel leuk boek en er sprong een model uit voor die ik voor Tessa wou maken. 









Met een jeans of met een rok! Altijd leuk.  En misschien heb je het al gezien de col heb ik gedubbeld met dezelfde stof als de rok!  

Geslaagd!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...