donderdag 22 maart 2018

Is het een jurk of een sweater

Ja, ook ik heb mij bij het uitkomen van de vierde collectie van See You at Six (Playtime W17) gerept om wat van de mooie stofjes te kopen. 

Op de website van Lelastof zag ik die verschillende stofjes verschijnen en de mintgroene French Terry met korte strepen sprak mij direct aan.  Ik besloot zeker genoeg te kopen want ik had toen nog niet beslist wat ermee te maken.

In mijn vorig blogbericht vertelde ik over mijn dagje verlof voor mezelf.  Ik vertelde dat ik 2 sweaters voor mijzelf maakte en 1 kleedje voor Tessa.  Dit was dus het kleedje.







Ik gebruikte mijn favoriete patroon, de Grey Rose uit de Ottobre.  Die gebruikte ik al massa’s keren mmaar deze keer maakte ik de sweater langer tot het een jurk werd. 

Tessa is heel blij hiermee.  Lekker stoer, zegt ze!  Sinds kort heeft ze trouwens een froufrou.  Ook dat zou volgens haar stoer zijn.  De hoofdpersonage in een van haar favoriete serie heeft ook zo’n froufrou.  Ze heeft van mij wel 14 dagen moeten nadenken of ze echt zo’n kapsel wou.  Uiteindelijk is eraf, af. Het haar er terug aanplakken gaat niet dus ik wou dat ze zeker was.  

En ik heb nog redelijk wat stof over.  Hiervan hoop ik later een sweater vest voor Basje te maken.

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...