zondag 11 maart 2018

Glitter Roze

Op het stoffenspektakel in Gent kocht ik dus terug sweaterstof.  Ik wou voor mezelf een aantal sweaters maken zodat ik toch ook hip met een jeans voor de dag kom.  😁

Ik heb een leuke grijze jeans en voor hierbij wou ik een trui in oud roze of iets gelijkaardig.  

Toen ik in het begin van de solden naar Wijnegem ging  heb ik daar een mooie sweater gepast met wijde ondermouwen.  Dus het gekozen model wist ik al.





De glitterboordstof vond ik in de Soldeur in Kortrijk!

Ik kocht aan hetzelfde kraam een licht blauwe glittersweater.  Die zal echter even in mijn stofkast verdwijnen.  Het is redelijk dikke stof en ik zou nu een paar zomer sweaters willen maken.  In mijn kast liggen ook een paar mooie French Terry’s die ik wil verwerken. 

Tot later.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...