zaterdag 13 mei 2017

Fuchsia ruches

De patroontjes van 'once upon a party' van IeneMiene vind ik echt heel tof. Mooi en zeker geschikt voor iets grotere meisjes! 

Een van de patroontjes is kleedje met een rok met ruches. Dit is een model dat nu nog past bij haar leeftijd maar hoe ouder ze wordt hoe minder zulke dingen zullen passen. Ik heb in de kast een mooie fuchsia kleurige voile.  Het ligt er al lang maar is maar een metertje lang. Vorig jaar was ik nog aan het twijfelen maar dit jaar wou ik er toch iets van maken. Vooraleer ik er niks meer uit gemaakt krijg. 

Ik was dus bezig aan een mooi kleedje.  Dacht ik ...




Terwijl ik bezig was merkte Tessa op dat ze graag zo'n rok zou hebben en zo'n top.

Dat vonden we eigenlijk wel een tof idee! Dus...

Een rok:


En een top:





Ik vind het eigenlijk wel leuk!  2 voor de prijs van 1!


De foto's zijn misschien niet zo super maar Tessa is wel heel gelukkig!

Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...