donderdag 25 mei 2017

Ananas kleedje

Vorig jaar maakte ik een Disney kleedje.  Een simpel modelletje met een racerback. De racerback tekende ik zelf.  Als voorbeeld gebruikte ik een sportbeha.  Een beetje raar maar toch efficiënt.  Een leuk zomerse kleedje, ideaal voor warme dagen zoals we ze nu beleven. 

Twee jaar geleden kocht ik een ananas stofje van Megan bleu bij Lelastof.  Ik kocht er een effen paarse tricot bij die ik wou gebruiken voor de afwerking. Maar ik bleef twijfelen. Eerst ging ik een kleedje voor de herfst ermee maken maar om een of andere reden liet ik het stofje steeds links liggen.  

Ik besloot om op zoek te gaan naar een ander kleurtje voor de afwerking.  Ik vond het ook bij Lelastof.




Het resultaat vind ik zelf heel mooi en fris.
Het geel maakt het geheel zonnig en fleurig!

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...