woensdag 24 mei 2017

Frisgroen

Begin maart gingen mijn ma en ik mee met CVO Miras naar Rijsel. We gingen bij de buren een kijkje nemen welke mooie stofjes daar te vinden zijn. 

In Wazemmes kuierden we rond op de markt en kochten wat knopjes en glitterband.  


In een gezellig cafeetje dronken we een koffietje om warm te worden. 

In Rijsel zelf kocht ik heel veel mooie stofjes. Het was toch wat zoeken naar interessante prijs-kwaliteit combinaties.  De lappen waren namelijk 3 meter lang. Gelukkig was de verkoopster bereid om ze in 2 te knippen als ze duurder dan 20€ waren. 

Een stevige voile in witte en groene tinten sprak me enorm aan.  Het duurde wel even voordat ik een patroon naar mijn zin vond. Uiteindelijk besloot ik een leuk modelletje uit de knip van december 2014 te gebruiken.

Het boven lijfje heb ik wel moeten aanpassen. Anders was de decolleté wel heel diep. 



De decolleté is zo veel bescheidener. Omdat hij niet open zou gaan heb ik de twee panden aan elkaar vast gemaakt door middel van een vierkant "diamantje"
Ik zag eens zo iets passeren op Pinterest en vond dit wel een goed idee.


Ook de rug was eigenlijk wat dieper. Gezien ik hiermee naar mijn werk ga, heb ik het ietwat verhoogd.  Ietsje te veel, achteraf gezien, maar dat onthouden we voor een volgende keer.


Al bij al ben ik ferm tevreden. Het zit heel lekker.

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...