donderdag 4 oktober 2018

Uniform

Als jong meisje had ik een hekel aan mijn schooluniform.  Ik vond het helemaal niet leuk om beperkt te worden in mijn kleding keuze.  Maar nu ik wat ouder ben zie ik soms wel het mooie van een uniform in.  

Toen Tessa en ik onlangs samen gingen gaan shoppen in de K in Kortrijk kwam ze in de Zara af met een grijze plooirok.  Zo een dat vaak deel uit maakt van een uniform.  Het stond haar echt heel mooi. En met hippe kniekousen eronder vond ik het heel tof.

Ik had nu toevallig nog een couponnetje ruitjesstof liggen. En in de ottobre van 6/2012 staat een tof plooirokje die perfect bij die stof past!











Haar haar is een beetje warrig op de foto’s.  Het was zwemdag op school! 😁 Haar T-shirt is er een van de Bel&Bo die ik pimpte.  

Daarover meer de volgende keer!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...