zaterdag 13 oktober 2018

Nog een poging

Af en toe kriebelt het om toch nog eens mijn cameo uit te halen en soms kriebelt het zo erg dat ik hem effectief uit de doos haal.  Zo ook op een mooie woensdagnamiddag.

Voor de zomervakantie kocht ik twee effen tops en drie t-shirts met korte mouwen voor mezelf bij de Bel&Bo.  En onlangs kocht ik ook twee t-shirts met lange mouwen voor Tessa, ook bij de Bel&Bo. De bedoeling was om elke T-shirt te pimpen.  De meeste via een afbeelding of quote die ik met de cameo wou uitsnijden. Maar het kwam er maar niet van. Vooral over de juiste flex of flock of what ever te kiezen voor je project ben ik nog heel onzeker. Ik wacht nog altijd tot er een goede cursus wordt gegeven in mijn buurt waar ik een en ander kan leren.    Tevergeefs.  Dus besloot ik om toch maar nog eens te proberen.

Babystapjes natuurlijk dus koos ik om de Disney shirt voor Tessa nogmaals te maken. De hare was namelijk in de was gebleven en dat vond ze heel erg.  Ik had de tekening opgeslagen dus moest ik daar niets meer aan doen.  Enkel nog haar naam uittypen en toevoegen aan de tekening.  Easy-peasy, dat was vlug klaar.  Voor op mijn rode shirt wilde ik een tekening van stiletto’s.  Ik had op mijn Pinterest een leuke tekening opgeslagen.  Ik rolde mijn mouwen op en begon eraan.  Prent selecteren en opslaan op de PC, opladen in het programma, traceren (dat moest een paar keer vooraleer ik het weer goed had), spiegelen en doorsturen (dat lukt me dus wel al, als de tekening in een stuk blijft!)



Om het helemaal op te leuke plakte ik enkele blingbling steentjes op de hakken van de schoenen.  Natuurlijk wou Tessa ook steentjes dus plakken we er op de torens van het kasteel.



Onlangs kocht ik ook transferpapier voor op donkere stof.  Nu is Tessa zot van de LOL Suprice popjes en hebben we ook veel van die tekeningen op Pinterest  opgeslagen.  Ze mocht haar favoriete popje kiezen (en diens pet) en die werd geprint.  Voor mezelf koos ik een mooi romantisch tekening die wel bij mezelf past.  Ik heb wel weer vergeten te meten! (Lui, lui, lui, ik weet het) waardoor de tekening iets aan de kleine kant zijn. Dat moet de volgende keer zeker beter!



Ik heb nog wel een paar T-shirts te pimpen.  We nemen echter onze tijd. Heb wel zin om ook andere dingen te proberen, zoals, parels, kant, badges, ...  we zien wel.

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...