zondag 28 oktober 2018

Bujo verjaardag

Het is nu bijna een jaar dat ik een bullet journal bij hou.  Ik vind het een leuke bezigheid en een goede uitlaatklep voor niet-stof gerelateerde creativiteit.  Jammer genoeg heb ik niet altijd voldoende tijd om alles te maken die ik wil maken.  Mijn naaiprojecten krijgen altijd voorrang.

Nu ben ik een paar weken thuis en mag ik niet te veel doen en dus rustig wat spreads maken is ideaal.  Ik heb nog wel een paar ideeën in mijn hoofd en ik hoop er de tijd voor te vinden.















De gewone week spreads toon ik niet.  Voor volgend jaar wil ik dat anders aanpakken maar hiervoor moet ik nog wat “research” doen.  Ook de maand spread wil ik iets veranderen.  Dus heel veel plannen!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...