zaterdag 9 december 2017

Handige Harry

Sinds september speelt Tessa gitaar.  Of beter, ze leert gitaar spelen.  Ze doet het al heel goed maar van de leerkracht moet ze toch ook thuis geregeld oefenen.

Dat wil dan zeggen dat ze twee stoelen tegenover elkaar zet. Een om op te zitten en een om haar muziekboek op te zetten. Met haar voetbankje daar tussen.  Ze oefent dan iets van een 20 minuten en daarna blijven de stoelen daar staan tot ik ze weg zet.  

Mama-meid is dat toch wel een beetje beu. Maar natuurlijk moet ze ergens op zitten om te spelen en ook haar muziekboek moet ergens op staan.

Nu ben ik niet de enige handige, creatieve ziel in huis!

Deze namiddag verdwenen mijn ventje en dochter in het tuinhuis.  Een tijdje later kwamen ze met dit naar buiten.







En nu heeft ze dus maar 1 stoel meer nodig. Het staandertje klapt heel handig dicht en kan dus netjes tegen de muur staan of ergens achter opgeborgen worden.  Lief van mijn schat om ook aan mijn opruim obsessie te denken! 

Nu hoef ik Tessa enkel te leren om alles na het oefenen weg te zetten!!

Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...