donderdag 21 december 2017

Nieuwe hobby

Sinds een paar weken heb ik een nieuwe hobby.  Ik weet niet of ik het ga volhouden maar tot nu toe vind ik het wel leuk.  

Ik hou sinds kort een bullet journal bij.

Zoals veel onder ons zit mijn hoofd vaak vol met lijstjes, to do’s en dingen die ik wil onthouden.  Maar op het moment dat ik die info in mijn hoofd nodig heb dan kan ik me het niet meer herinneren.  Daarnaast kom ik ook af en toe eens een dubbele boeking tegen in mijn agenda.  

Nu heb ik niet direct de illusie dat zulke dubbele boekingen niet meer zullen voorkomen door dat journal.   Maar wat ik er vooral mee wil bekomen is dat ik mijn verschillende lijstjes en tips en tricks ergens kwijt kan waar ik ze vlot terug vind.

Maar het bijhouden van een jaar, maand en week overzicht vind ik ergens ook wel heel leuk. 







 Ik ben geen groot teken talent maar een volledig zakelijk journal vind ik ook niet zo leuk.  Dus speel ik zo een beetje met handlettering en tekenen.  Niet dat het echt ergens op trekt maar ik vind het vooral leuk om te doen.

Ondertussen heb ik ook kleur en stickers ontdekt.  



En ook de lijstjes vinden hun weg in mijn journal.





Vanaf januari begin ik met een andere week indeling.  Kwestie van eens iets anders te proberen die misschien beter past bij mij.  A work in progress!



Wie weet probeer ik volgende maand nog een andere opdeling.  Tot ik de opdeling heb gevonden die best bij mij past.

Dat vind ik nu zo leuk aan een bullet journal.  Je kan niet misdoen.  Je probeert iets en voert het terug af als het dat niet is!!

Tot later! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...