woensdag 29 november 2017

Bomber-allures

Deze moest een bomber jacket worden.  In de ottobre van 4/2017 stond een heel leuk model.  Het stond erin voor kleine meisjes en wat grotere meiden. En je kon kiezen tussen 2 soorten zakken.  Degenen die je op de trui zet en degenen waarbij je je handen in je trui steekt.  Zij noemen het ding echter geen bomber jacket maar een sweater vest. En die benaming past beter, vind ik.  Een echte bomber wordt gemaakt uit heel andere stof. Meer voile met een tricot voering. 

Op het stoffenspektakel van vorig jaar kocht ik een mooi donker grijze sweaterstof met gekleurde glittering op.  Die besloot ik te gebruiken.

Ik heb de zakken wel niet gebruikt.  Waarom? Omdat de stof redelijk dik is en ik vreesde dat het niet zo mooi zou ogen.  En omdat ik maar niet kon beslissen welke zakken ik zou gebruiken. Opzetters of instekers.  Het zijn er dus geen geworden.  Tessa zelf heeft er geen erg in. Zakken in kledij zorgen er ook voor dat er altijd van alles van kleine prutsen mee naar huis komen, dus dit is ook een tactische overweging om er geen te steken.  Maar ik vind het wel jammer.  Misschien dat die zakken er nog in komen. Instekers dan. Want voor opzetters is het te laat.









De foto’s werden vroeg in de morgen, voor ze naar school moest, genomen. Je ziet het een beetje aan haar gezicht. De morgen is niet haar favoriete tijd van de dag.  En het was koud. Dus bleven haar handen in haar mouwen zitten! 😉

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...