zondag 10 december 2017

Feest kleed

Elk jaar is er een avondfeest georganiseerd door de vriendenkring van mijn werk. Het feest wordt een beetje opgevat als een trouwfeest met een uitgebreide maaltijd en volop muziek om te dansen.  Het gaat door in de Lissewal in Elverdinge.  

Sedert een drietal jaar worden ook wij, mijn collega’s en ik van het OCMW, uitgenodigd.  En elk jaar zijn we iets meer vertegenwoordigd.

Dit is voor mij altijd een avond om te genieten van lekker eten, interessante en soms ook grappige conversaties en wat lichaamsbeweging.  Gezien we niet meer uitgaan naar fuiven of danscafe’s en dat we heel weinig vrienden hebben die trouwen geniet ik daar massa’s van.

Een feestje met alles erop en eraan in een fancy feestzaal vereist ook een feestkleed en ook dat vind ik super.  Ik vind dit een uitgelezen reden om een chic kleedje te maken.

Eerst het model.  Het moest zonder mouwen worden, dus neusde ik eens in mijn boeken met zomerkleedjes.  In de knip van augustus 2015 stonden er zelf te combineren jurken.  Je kon kiezen tussen een drietal rokken en toppen om telkens tot een andere jurk te combineren.  Een ervan was een heel leuke top met een gekruiste rug, die wat bloot liet zien. Ideaal als feestjurk.

Tenslotte nog de stof.  Die vond ik in de Veritas. En gezien ik de stof op black friday kocht kreeg ik een leuke korting op de stof.  Die korting spendeerde ik uiteindelijk aan toffe oorbellen en een mooie ketting, ook in de Veritas.




 
En in mijn little black dress beleefde ik een super leuke avond!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...