donderdag 2 november 2017

Magische eenhoorns voor mooie dromen

Een paar maand geleden kocht ik op de website van Modestofjes een heel leuke french terry met gouden bosdieren op.  Op hun site stond vermeld dat ze nog veel meer stofjes hadden in hun winkel in St-Niklaas.  Heel verleidelijk!  Toen mij moeder aandrong op een shopping dagje met haar 2 dochters zag ik mijn kans en stelde voor om naar het Waasland shoppingcentrum te gaan.  Ja, dat ligt in St-Niklaas dus was het een makkie om eerst eens de winkel van Modestofjes met een bezoekje te vereren!  En gezien mama ook graag naait en stofjes koopt was zij hier ook direct voor te vinden! 

Wat een toffe en mooie winkel is me dat, zeg!  Overzichtelijk, ruim en heel belangrijke met heel veel mooie stofjes.  Gevolg dat ik weeral voor de verleiding bezweek en (veel) mooie stofjes kocht.  Dat Tessa mee was hielp ook niet echt want ook zij vindt stofjes leuk en heeft direct voorstellen over wat mama moet maken uit die mooie stofjes. 

Ik kocht 2 lappen uit dezelfde collectie.  Een donkerblauwe basis met gekleurde vlekken op en de andere met dezelfde basis maar met gekleurde eenhoorns op.  Ideaal voor een pyjama!  Tessa vindt My Little Pony leuk en dit trekt het een klein beetje op!

Ik gebruikte voor de broek een patroon voor een trainingsbroek en voor de vest die van een gewone sweater.  Het vest maakte is weer kort en zette er een schootje aan.  (Hierbij lieten we ons wat inspireren door andere heel bekende pyjama’s).











Terug een heel gelukkige dochter.  

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...