maandag 27 november 2017

Sweaterzacht

Ik maak meer dan dat ik over blog.  De tijd steken in creaties gaat mij vaak vlotter af dan tijd steken in een blogbericht.
Meer nog, het denken over een blogbericht gebeurt vaak ‘s nachts, in mijn bed, wanneer ik eigenlijk moet slapen.  Dan bedenk ik vaak inspirerende teksten die ik me niet meer goed herinner wanneer ik ‘s morgens wakker word. Frustrerend!

Maar dus, zoals ik al zei, ik maak veel maar ik bericht niet altijd erover. Meestal omdat het weer over hetzelfde gaat en ik ga ervan uit dat jullie niet echt zitten te wachten op nog een blog over hetzelfde.  Maar dan bedenk ik me dat die creaties toch ook wel het vermelden waard zijn.  Misschien in een bericht over verschillende gelijkaardige creaties? Kijk,  zo gaan we dat eens doen! 😁

Dat ik ervan hou om sweaters te maken dat weet iedereen ondertussen al.

Een paar weken geleden maakte ik er een paar.  Voor mezelf, voor de dochter en voor kleine Bas.

Voor mezelf vond ik in de laatste ottobre (5/2017) Handy Pocket een leuk model. Ik gebruikte de zakken wel niet want ik had een ander plan. Voor Basje vond ik ook een leuke sweater genaamd, Lil’ Bear uit de Ottobre van 4/2016.








Voor Tessa wou ik eens een model gebruiken die ik al een tijdje op mijn verlanglijst heb staan.  De shy eyes uit de ottobre 6/2016.  Hij geraakt wel maar niet afgewerkt.  Daarvoor heb ik niet het juiste kleur boordstof.  Maar dat lossen we wel op. 



De ster kocht ik op het stoffenspektakel in Kortrijk van fashion design products. Een geen leuke webshop uit Nederland die verschillende applicaties verkoopt om je kledij mee op te leuken!

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...