zaterdag 28 oktober 2017

Massa’s bloempjes

Van de patronen van La maison Victor ben ik niet zo een fan.  Maar van hun modelletjes des te meer.  Er zitten vaak heel toffe, mooie en vooral draagbare kledij in hun collectie.  Ik ben vaak wel een beetje voorzichtig als ik dan toch eens iets van hen maak.  Maar de Lora jurk heb ik al eens gemaakt dus ik weet waar de probleempjes zitten.

De vorige keer liet ik de zakken achterwege. Maar gezien ik die net het leukste van het model vind besloot ik ze er deze keer wel in te steken.  Deze stof leent zich er ook beter voor dan die andere stof die ik vorige keer gebruikte.

In de nieuwe winkel van Framalo vond ik een leuke French Terry die mij enorm aansprak. En deze soort stof is perfect voor dit model. Gecombineerd met de donkere boordstof komen de kleuren van de stof heel goed uit.







En lag er nu net perfect passende kousenbroek in mijn kast! 

Tot later


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...