donderdag 19 oktober 2017

How about a selfie

Een sweaterjurk!  Het lijkt mij het mode-item van de winter te zijn voor jonge meisjes.  Vorig jaar maakte ik er ook al een maar dit jaar wou ik een maken zoals je ze in de winkels ook ziet liggen.  Een beetje oversized, knus en warm en met een hip statement erop.  

Ik had nog een sweaterstof liggen met veelkleurige glitters op dat ik een paar jaar geleden in de Veritas kocht.  Ik wou er eerst iets voor mezelf uit maken maar het ontbrak me aan inspiratie! Ik twijfelde steeds en dus bleef het liggen.  Nu besloot ik het dus voor Tessa te gebruiken.  

Eerst wou ik boordstof gebruiken om de hals en mouwen mee af te werken maar ik had daar helemaal geen goed gevoel bij.  De boordstof was maar niet het perfecte kleur!  Vooral niet in combinatie met de flock die ik voor de letters vond.  Ik had ook nog een rits liggen en wou al lang eens iets afwerken met een zichtbare rits.  Een rits als eye-catcher!  




Ik gebruikte opnieuw de Simpel Plain uit de ottobre van 4/2016.  Deze maakte ik wat langer en ik tekende er zakken op.  De zakken wou ik hoekige en stoer.  Ik vind ze wel geslaagd.








Als statement besloot ik een woord te nemen dat actueel is bij jonge meisjes en dat mijn dochter wel typeert. En geef nu toe: welk jong meisje vind het niet leuk om selfies te maken. 

Tessa vindt hem er fantastisch uit zien.  Hopelijk vindt ze hem net zo leuk om te dragen.

De oortjes op haar hoofd heeft ze zelf gemaakt.  Die moesten mee op de foto.

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...