donderdag 6 juli 2017

Waaiertje en ruches

Deze zomer begint heel warm.  Ik heb dus nood aan meer luchtige zomerkleedjes in mijn kast.  Ik vind de nieuwe mode van kleedjes met ruches heel tof en dus wou ik er ook zo een.

 De Veritas brengt sinds kort een creatief magazine uit.  Editie 10 is een naaitijdschrift met een aantal heel toffe kleedjes in.  Ik koos om de Hermes te maken.  Een leuk zwierig kleedje met ruches aan de halslijn.  En ik had een heel mooi donker blauw soort van crêpe stofje liggen met rood-witte waaiertjes op. 

Het patroon zit goed in elkaar.  Alles klopte en het kleedje zat dan ook in een mum van tijd in elkaar.

Foto's nemen van mij in het kleedje verliep iets moeilijker.  Ik vergat om te poseren of het was al te donker tegen dat ik eraan dacht.  Uiteindelijk kon ik gisteren de dochter vragen om wat fotootjes te trekken.









Niet de beste foto's maar ja. 

Tot later!

1 opmerking:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...