woensdag 19 april 2017

Queen Kinita

Dit kleedje maakte ik al een paar keer. Ik ga hem waarschijnlijk nog wel eens maken maar dit wordt mijn laatste blog bericht over dit model. Je kan tenslotte maar zo veel vertellen over één model.  

Het stofje kocht ik bij Mandemie in Ieper. Ik vond het zo'n mooi dessin. Het heeft iets oosters. De bedoeling was dan ook om een oosters aanvoelend kleedje te maken maar ik vond helemaal geen patroon naar mijn zin.  

Het stofje ligt ondertussen al een jaartje in mijn kast en ik besloot dan maar dit vertrouwde kleedje te maken.  De stof is redelijk dun dus kan je er niet zomaar alles mee maken.




Tot later,

2 opmerkingen:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...