woensdag 5 april 2017

Fonkelend resultaat

Zoals beloofd de resultaten van onze naainamiddag.

Mijn moeder doet de laatste tijd niet anders dan restjes van mij en haarzelf omtoveren tot kleedjes voor mijn metekindje Yuna. Ze heeft al een paar pareltjes gemaakt. En deze keer niet anders. Het patroon tekende ze zelf.  Het is nog niet helemaal af maar dat komt wel goed.


Ik maakte een training voor de dochter. Bij Verkempinck kocht ik een groene sweaterstof en een elastische band met pailletjes in blauwgroene tinten. Het kleur verander naargelang de licht inval. Tessa vond dat het leek op de kleedjes van K3 uit Ushuaia. 

Ik gebruikte terug de Rose Grey uit de ottobre voor de trui en voor de broek tekende ik een patroon van een van haar gekochte trainingsbroeken. 




Een succes, vindt Tessa!

Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...