dinsdag 4 april 2017

Naainamiddag

De naaiclub waar we een paar keer naar toe gegaan zijn, mijn ma en ik, houdt in de vakantie altijd eens een naai dagje. Dat vind ik heel interessant maar tot nu toe konden we nooit gaan.
We besloten dan maar ons eigen naainamiddagje te houden. 

Ik begon direct na het eten en had al een sweater af tegen dat mijn moeder  aankwam.  Dit zomerse model is gemaakt van een heel lichte sweaterstof die ik bij Larlotte kocht.



En terwijl mijn dochter en ons neefje, die bij mijn moeder was, zich in de tuin aan het uitleven waren, waren ma en ik aan het knippen, meten, stikken en vooral overleggen. 

Zo leuk!!  Echt voor herhaling vatbaar.






Morgen laat ik jullie zien wat er zoal van onder onze naaimachine rolde! 

Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...