zaterdag 31 december 2016

De laatste van 2016!

De laatste weken waren druk en lastig.

Eerst waren er proevetjes voor Tessa. Een stressvolle tijd! En als kers op de taart was ze nog ziek ook. We kenden dus veel slapeloze nachten. Als Tessa niet moest overgeven was ze aan het slaapwandelen en had ze tegelijk nachtelijke paniekaanvallen. Helemaal onnodig want haar punten waren heel goed maar ja, ze heeft wat last van faalangst dus proberen we haar zo veel mogelijk te bemoedigen.  Overdag lukt dat nog maar s'nachts ...

Op kerstavond was ze terug ziek. Dus zaten we na het feest nog de hele nacht naast haar bed ( of toch tot ongeveer 5u).

De eerste week van de vakantie moest ik werken. S'avonds was ik zo versleten dat ik om 10u in mijn bed rolde en probeerde ik wat slaap in te halen.

Naaien, daar kwam het niet van! Jammer genoeg...

De hele week ligt er al een lapje tricot op mijn tafel. Ik had het gekocht om er een kleedje van te maken maar uiteindelijk vond ik de dessin wat kinderachtig voor Tessa.  De stof is uit de Mies en Moos collection van Polytex stoffen.  Ik kocht dit bij Larlotte.

In de H&M kocht ik vorig seizoen leggings als pyjama broeken. Niet tegenstaande ik maat 140 kocht waren ze al rap te kort.  Anders zitten ze super dus besloot ik zo'n legging te maken maar veel langer.
Ik knipte de legging open om als patroon te gebruiken.

Met een T-shirt van de Hema waarop ik een paar figuren uit die stof naaide heeft Tessa een nieuwe leuke pyjama.



Voila, op naar volgend jaar en massa's nieuwe creaties!

Gelukkig nieuwjaar😘


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...