zaterdag 3 december 2016

Sportief kleedje

Een paar weken geleden wipte ik binnen bij Lelastof.  Mijn ma was op zoek naar sweaterstof voor jongetjes. 
Ik zag daar dit paneeltje van happy nature bambiblauw.  Je ziet er veel van deze passeren op de Facebook groepen van zelfmaakmode. De giraf, de leeuw, het hertje, maar Tessa koos voor de puppy, de husky sweater paneel.  Heel mooi in een heel lichte watergroene tint maar niet gemakkelijk om bijpassende boordstof te vinden. Uiteindelijk vond ik deze in de Meky Shop in Diksmuide. 

Het paneel is niet groot. Ik moest echt heel verstandig knippen om eruit te halen wat ik wou maken. En dat was een sportief kleedje die een beetje aan een tenniskleedje doet denken. Gezien het winter is moest het wel met lange mouwen. 

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik had geen patroon dus gebruikte ik uit de ottobre van 1/2015 de tricot top "updated" en de tricot rok "simpel as that" en deze zette ik aan elkaar. 





Tot later,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...