zaterdag 10 december 2016

Little black dress met glitters

Zoals vorige jaar schreven we ons terug in voor de avondfeest van de vriendenkring van het werk.
Ik wou niet hetzelfde kleed aan als vorig jaar.  Maar in mijn kast hangen er maar heel weinig feest kleedjes. Ik deed de laatste jaren altijd hetzelfde zwarte kanten kleedje aan als ik naar een feestje moest.

Daar moest verandering in komen.  Op het stoffenspektakel in Brugge kocht ik onlangs een paar mooie couponnetjes. Zwart met blauwe glinstertjes en een donkerblauw wafelmotiefje. Het zijn wel kleine couponnetjes. De mogelijkheden waren dus beperkt. Ik wou er wel een kort mouwtje in.

Ik koos voor het zwart stofje met glinsteringen. Als patroon gebruikte ik terug het klassieke kleedje uit de Burda Classic. 

De mouwen maakte ik de juiste lengte door met kant te werken en aan de halslijn, die ik deze keer rond maakte, maakte ik wat steentjes vast.



Wat kort maar dat mag wel. 

Tot later,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...