vrijdag 16 december 2016

Peignoir

Een jaar of 3 geleden maakte ik voor Tessa een peignoir. Een leuk zwierig ding met een rits zodat hij mooi toe blijft en veel warmte geeft. 

Ondertussen is hij iets aan de kleine kant geworden. Er mocht dus wel een nieuwe komen. 

Op het laatste stoffenspektakel was Tessa mee en ze was niet weg te slaan van het kraam met massa's wollige fleece stofjes. Jammer genoeg heb ik een jaar geleden zo'n stofje gekocht dus was de keuze beperkt. Ik was precies niet van plan er nu 2 te maken. Zo veel heeft ze dat ding niet aan. 

Tenslotte moesten we beslissen of we terug een peignoir wilden met een rits of een met een omslag. Na wat twijfelen besloten we toch maar terug voor een rits te kiezen.

Et voila...


De vorige keer heb ik nog pantoffeltjes van de rest van de stof kunnen maken maar deze keer had ik niet genoeg stof over.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...