donderdag 8 oktober 2015

Hartjes voor Femma

Hoi,

Ik zit ondertussen al een 5 tal jaar in het bestuur van Femma.

Vorig jaar met het kerstfeestje hadden we mijn ovenwantjes in de vorm van een hartje meegenomen om de warme borden te kunnen opdienen.
Vele van onze leden vonden de hartjes heel mooi en vroegen om een workshop om deze ook te kunnen maken. 
We planden dus de workshop en deze ging op 5 oktober door.

Jammer genoeg waren er toch niet te veel geïnteresseerden.  Het bleef bij een 3 tal leden die effectief afkwamen om deze mooie hartjes te maken.

Voor mij was het ook wel spannend.  Ik ben geen leerkracht dus zo'n les geven is niet iets wat ik zo maar eventjes doe.  Het was wel de eerste keer niet meer want vorige jaar heb ik een workshop glazen bokalen versieren gegeven.  Daar kwamen er toen een 7 tal leden op af.

Hierbij wat sfeerfoto's van de les.

 


En hieronder de resultaten.


 Al bij al was het een aangename avond.  Ik hoop dat mijn "leerlingen" tevreden waren.

Tot later,

Kinita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...