maandag 12 oktober 2015

Kruippakje voor een klein meisje

Hoi,

Deze morgen werd mijn metekindje geboren. We wisten al een tijdje dat het een meisje was maar de naam bleef een geheim. Deze morgen werd ze dan geboren. Een maandje te vroeg waardoor ze eventjes in de couveuse moet maar ze doet het heel goed en zal waarschijnlijk volgende week al naar huis mogen. 
Haar naam is Yuna. 

Ik maakte ondertussen al een slaappakje voor haar. Het patroontje haalde ik uit de ottobre. Met dezelfde stof maakte ik voor mijn meisje een sweater.
De bedoeling is om met hen twee een foto te nemen maar dat zal dus even moeten wachten.

Ondertussen post ik al een foto zonder de meisjes erin. 



Ik vind het geslaagd. De foto met de twee meisjes volgt zeker nog.

Tot later,
Kinita

1 opmerking:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...