zaterdag 19 september 2015

Tricot kleedje

Hoi,

Ik lees vaak in blogs dat men niet graag werkt met tricot.
Ik, ik vind tricot (en ook Punta di Roma) het einde.
Er zijn zoveel leuke patroontjes voor kinderen.  Jurkjes, rokjes, jumpsuits, ...

Dit kleedje heb ik al verschillende keren gemaakt.  Telkens een beetje anders.
Eens met een rond nekje of met colletje, met een kraagje, ...
Deze keer maakte ik het nogmaals gewoon zoals het in de boek (Ottobre 4/2013) stond, met een overslag.

Terug (volgens mijn eigen bescheiden mening, en die van mijn dochter ;) ) een groot succes.



Gisteren ging ik naar het Stoffenspektakel in Gent.
Hieronder zie je mijn buit.
Waarschijnlijk zal ik in het kort hierover kunnen bloggen.


Tot later
Kinita

1 opmerking:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...