donderdag 15 oktober 2015

Kleedje met kant

Hoi,

Vorig jaar wou ik een kleedje maken voor de feestdagen.
Ik had een mooi oud roze punta di roma stofje, en ik had een grote lap zwart kant en een tof idee.
Het jaar ervoor had ik een kleedje gemaakt uit de burda classic 1/2012 (kleedje nr.4).
Dat patroontje wou ik terug gebruiken. Ik stak de rits echter in de zij ipv in de rug.

Toen het klaar was had ik echter een probleem met de rits. Je zag tot waar hij zat op mijn zij. Er was daar een bult in de zij naad. Niet goed en ik was het beu dus het kleed belandde in de kast tot vorige week. Toen besliste ik het probleem nog eens te bekijken en aan te pakken.

Uiteindelijk maakte ik de rits los, korte ik de rits in, deed de naad terug dicht en het bultje was weg!

Vandaag heb ik het kleed aangetrokken . Het zit super goed!!





Tot later,
Kinita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...