maandag 2 maart 2020

Victoria met een twist

Fibremood riep op om van hun populaire Victoria een nieuwe versie te maken.  Een Victoria- hack!  En laat dat nu net zijn wat ik het leukst vind aan je eigen kledij naaien.  Patronen zo aanpassen dat het iets van jezelf wordt! 

Ik wou er wel niet te veel aan veranderen! Het opstaande kraagje vind ik geweldig, dus dat moest zeker blijven! Als uitzondering maakte ik dit patroon al eens gewoon volledig zoals omschreven.  Niet echt mijn gewoonte.  Ik vind dit zo’n leuk patroon dat ik er naast de blouse ook wel een jurk versie van wou.  







Ik had nog dit leuke lapje liggen.  Het was niet zo groot waardoor het niet zo evident was om het kleed eruit te krijgen zoals ik wou.  Het is gelukt maar het kleed is wel een beetje aan de korte kant.  Niet te kort maar korter dan ik gewend ben!

Tessa is heel jaloers en wil ook zo’n kleedje.  De kans bestaat dat het kleed uiteindelijk in haar kast zal belanden.  Maar gezien we ondertussen ongeveer even groot zijn kunnen we misschien wel af en toe een kleding stuk delen.  Het enige probleem hier is dat ik natuurlijk wel wat breder ben! 😂

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...