donderdag 12 maart 2020

Namaaksel

Ik ben onlangs lid geworden van een groep op FB rond de patronen van LMV.  Daarop zag ik een heel leuke nieuwe sweater passeren. En die wou ik ook wel in mijn kast.

Dus zocht ik tussen mijn effen stofjes uit de collecties van SYAS naar de mooiste combinaties.  Ik paste de Camiseta uit “I Love T-shirts” terug aan zoals ik de sweater wou en ik maakte er direct een voor mijn dochter en een voor mezelf. 

Tessa wou foto’s van ons samen om de sweaters aan jullie te tonen.  We besloten samen om op de foto’s een beetje zot te doen.  Tessa vindt het vooral leuk dat ik haar draag.  Niet meer zo gemakkelijk gezien ze bijna even groot is als ikzelf.  
Maar voor een deze korte fotoshoot heb ik mijn best gedaan. 









Die van Tessa vind ik heel goed gelukt. Die van mij iets minder. Het gele stuk mocht wel wat groter zijn.  Maar dat zal dan voor het volgende exemplaar zijn. 

Het moest ook wat vlug gaan, die foto’s! Daarom hadden we dus onze schoenen niet aan.  Zoals ik al zei, zot doen vinden we wel eens leuk! 

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...