dinsdag 25 februari 2020

Ray off sunshine

Tessa is de laatste tijd heel actief aan het zoeken naar kledij die ze in haar zomercollectie wil.  Mijn pinterest account wordt overspoeld door berichten van haar van leuke kleedjes, topjes en broekjes!  De ene al uitdagender dan de andere! Ze heeft een nogal volwassen smaak.  Buik bloot, veel ruches en kort!  Haar afremmen is met momenten erg vermoeiend.  

Maar af en toe zitten er ook pareltjes bij dus zal ik zeker mijn best doen om een paar dingen te realiseren. Het is wel nog geen zomer en dus wil ik nu nog niet beginnen aan topjes en zo.

Op mijn eerste verlof dag deze vakantie kwam Tessa met een pruillip vragen of we iets konden naaien, samen.  Ik ging akkoord maar ik wou niets uit haar zomercollectie maken.  Ze moest het nu kunnen aan doen.

Ik liet haar eerst wat neuzen in mijn tijdschriften en in de beschikbare stoffen.  Na een klein uurtje was de kogel door de kerk.  Op pinterest had ze het idee gevonden.  In de tijdschriften het juiste patroon en in mijn kast de geschikte stof.  En gezien de stof toch al een paar jaar in de kast lag, ging ik direct akkoord.









Tessa vond het heel mooi maar wat saai dus besloten we de cameo nog eens uit de kast te halen.  We zetten op zowel de rok als op de trui hetzelfde woord.  En door de manier waarop werd er niets van mijn glitter flex in de vuilnisbak gesmeten.  Het idee kwam van Tessa en ik moet zeggen, het is echt heel tof!!



En zoals je ziet! Tessa heeft echt wel zelf genaaid! Ik heb de afwerking gedaan.  Want ze is nog heel onzeker en bang iets verkeerd te doen.  Maar niettemin is ze heel trots op haar creatie! En terecht!

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...