zaterdag 1 februari 2020

Bujo 2020

Ook dit jaar ben ik terug met een bujo begonnen.  Het was wel geen evidente keuze.  Ik doe het graag maar het slorpt veel tijd op.  Tijd ik die soms liever of noodgedwongen steek in andere activiteiten zoals, naaien, koken, bakken, lezen,... 
Toen ik echter dit mooie exemplaar zag besloot ik om er toch nog een jaartje mee door te doen.



Ik deed wel eerst wat onderzoek.  Ik wou mijn bujo namelijk downsizen .  Een beetje minder en dan hopelijk terug beter.  Het had wat voeten in de aarde maar uiteindelijk heb ik een concept gevonden dat voor mij werkt.  Allez, voor dit jaar.

Geen week agenda meer. Wel een uitgebreidere maandkalender en een maand menu!  Enkel wat ik echt wil bijhouden noteer ik! Zo was ik benieuwd hoeveel boeken ik zo lees in een maand.  In januari bleken het er 6 te zijn!







Met af en toe een lijstje of een tracker. 







En natuurlijk ook wel wat handlettering!









Zo, ben benieuwd of deze bujo mij beter ga liggen! 

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...