maandag 23 september 2019

Extra lange Pola

Tijdens het stoffencircus in Waregem vond ik een heel mooi donkerblauw stofje met kleine bloemetjes op.  Het is geen viscose en het is geen katoen.  Het is een heel lichte jeansstof.  Heel aangenaam om te dragen.  Ik wist ook direct wat ik ermee wou doen.  Het stofje was te koop als een lapje van 1m80. En alhoewel dat normaal voor een winter kleedje voor mij voldoende is besloot ik toch maar 2 lappen te kopen.  Gezien het 6€ voor een lapje was moest ik daar niet lang over nadenken. 

In de 5de editie van de Fibre Mood staat de populaire Pola.  Ik zag deze al vele keren passeren op Facebook en de blogs die ik volg.  En hoe meer ik hem zag, hoe meer ik het wist.  Die wou ik ook. En gezien ik het ideale stofje had gevonden besloot ik hem maar te maken.  









Ik wou echt wel een lang kleed.  Ik verlengde de beide rokdelen dus zo’n 10 cm. En gelukkig dat ik 2 lappen kocht want anders was het een korte Pola geworden! Daarnaast wou ik het kleed vooral in het tussenseizoen dragen. Ik wou dus geen te diepe decolleté.  Daarom verhoogde ik het diepste punt van de halslijn zo’n 3cm.



Ik vind deze Pola fantastisch!  Hij is heel comfortabel en lekker zwierig!
Eerst vreesde ik er heel dik uit te zien in mijn Pola maar dat valt wel mee, vind ik!

Deze zal ik vaak dragen, denk ik! 

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...