dinsdag 17 september 2019

Camiseta met mouwen

Ik maakte de Camiseta ondertussen al 2 keer.  De eerste keer volgde ik het patroon volledig.  Het resultaat  is een groot succes.  Een leuke top die past op een geklede broek en die zowel daags als feestelijk oogt.  

De tweede keer paste ik het patroon aan.  Ik kan het niet laten!  Een eigen twist geven aan een patroon vind ik zo leuk! 

Het is al een tijdje dat ik een sweater wou maken met vlindermouwen.  Maar ik vond geen patroon. Maar de Camiseta leek me het ideale uitgangspunt.
Dus ik tekende een mouw die past aan het lijfje van de Camiseta.  

En zo kreeg ik mijn eerste sweater met (soort van) vlindermouwen. 



De stof herken je waarschijnlijk als een stofje uit de achtste collectie van SYAS nl.: Growing Ideas climbing Ivy. 

De dochter vond mijn trui super en zo een wou ze ook.  Zo gezegd zo gedaan!  We gebruiken voor haar de Tender Peach van SYAS.  Maar een effen trui in 1 kleur leek haar niet zo leuk en dus werd de trui gepimpt met badges.  







Bij mijn trui is de halslijn gewoon afgewerkt.  Niet de halslijn van de Camiseta.  Voor Tessa behield ik die halslijn.  Ik vernauwde de hals opening wel.  En gelukkig want hij zou anders wel heel wijd zijn.

Ziezo, 2 gelukkige dames! 

Valt het trouwens op dat mijn 11 jarige dochter geen klein meisje meer is.  Ik verschoot toen ik de foto zag. Ze haalt me in! 😂😉

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...