donderdag 10 oktober 2019

In the mood voor een Gusta

Fibremood verovert de Facebook groepen en instagram account van sewista’s en we zullen het geweten hebben.  Ook ik ben gevallen voor het nieuwe naaimagazine.  Ik kon niet weerstaan en nam onlangs een abonnement.   Alhoewel ik toch wel even heb getwijfeld.  Ik vond in elk tijdschrift wel 1 of 2 leuke modellen maar dat vond ik ook van LMV en daar werd ik toch geregeld teleurgesteld.  Vaak klopten die patronen niet helemaal , toch niet voor mijn lichaamsbouw.  En bij dit magazine vreesde ik hetzelfde.  Maar hier spreken we vaak van iets oversized modellen en dan kan het bijna niet mis gaan.  Ik ging dus overstag. 

Als tweede kleedje koos ik voor de Gusta uit de laatste editie.  







In de deelnaad in het voorpand stak ik een zwarte paspel.  Een leuk detail.



Het kleedje zit heel lekker.  Ik heb er enkel de zakken niet ingestoken.  Ik was een beetje bang dat het niet zo mooi zou vallen met de zakken erin.  Ik maakte het kleedje in een redelijk zware, rekbare stof. En ik was bang dat de zakken open zouden staan of dat je ze zou zien.  Dus dan maar zonder zakken.  Ik maak hem zeker nog eens met zakken want zakken in een kleedje vind ik wel zo praktisch.  

Een leuk kleedje in een heel mooi kleur! Helemaal mijn ding, dat paars!

Me, very happy! 


Mijn dochter was niet zo te vinden voor een fotoshoot, dus moest ik haar vleien met een paar gekke bekken foto’s.  Deze deel ik met jullie.  De rest waren een beetje te gek voor deze blog! 😂

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...