zondag 9 juni 2019

I Love T-Shirts

Een tijdje geleden kwam het tweede boek van Fran Vanseveren, I Love T-Shirts.  Gezien ik haar eerste boek, I Love Sweaters al heb en er heel blij mee ben moest ik het tweede dus ook hebben. 

En ik moet zeggen, het is terug een heel leuk boek.  Momenteel heb ik al 3 stuks gemaakt met een van de modellen in het boek, nl.: de Samaretta. 

Als eerst besloot ik een stofje te gebruiken die ik op het Stoffenspektakel in Gent kocht.  Het was een rolletje van 50cm en ik weet dat zo’n klein lapje kopen wel een risico is! We zullen dat niet meer doen want het was wel even spannend om het resultaat te bekomen dat ik wou bekomen!







Ik heb verder nog 2 leuke stofje liggen.  Beide stofjes kocht ik op het Stoffencircus in Waregem. Ik wist niet direct wat ervan te maken maar gezien het ook geen te grote lapjes zijn waren de mogelijkheden nogal beperkt.  Toen dit boek uitkwam was het precies een teken!  Dit moet je maken!! 








Ik vind van die basis patronen super.  Je kan er alle kanten mee op! Gewoon je fantasie laten werken en voldoende meten en passen! En zowel Tessa als ikzelf hebben wel wat fantasie op dat gebied! 

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...