donderdag 13 juni 2019

Handletteren

Na de workshop handletteren die ik volgde bij Framalo was ik even wat verloren.  De workshop was niet echt wat ik ervan verwachtte.  Niet dat het een slechte workshop was maar ik had er gewoon andere verwachtingen van.   Er waren daar een paar mensen aanwezig die heel creatief waren en hierdoor geraakte ik wat geïntimideerd!

Maar na een paar weken besloot ik om te doen wat de lerares ons aanraadde!  Maak er je eigen ding van! Ik zoek nog steeds inspiratie maar tegelijk probeer ik maar wat. 


 
Dus dat wil zeggen eerst eens analyseren wie en wat ik ben.  Wat vind ik mooi, wat doe ik graag.



Daarnaast probeer ik me niet te laten ontmoedigen wanneer iets misgaat! Zoals een mega grote fout in het midden van de tekst! 





En ik probeer het simpel te houden! Een quote over wat ik graag doe, over iets wat past bij de tijd van het jaar, ...  

Ik weet het, het is eigenlijk allemaal wel logisch maar voor mij was het een beetje een “revelation”.  Ik maak het altijd te moeilijk en wil vaak al lopen voordat ik kan stappen!  Dus moet ik mezelf dwingen om het rustig aan te doen en tevreden te zijn met wat ik maak!

En het belangrijkste, er plezier in hebben. 

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...