woensdag 3 april 2019

Strepen alom

Het is niet omdat een broek niet wordt wat ik ervan verwachtte dat ik het opgeef!  Ik had nog idee van een model die ik wou maken. En gezien ik op het stoffencircus het ideale stofje kocht besloot ik ervoor te gaan!

In de bijlage van de knip van maart 2019 vond ik een patroon die ik wel zag zitten.  Het was niet wat ik oorspronkelijk wou maken maar dat vond ik niet zo erg.  En het uiteindelijke resultaat staan me wel aan!  De broek zit heel lekker.  In de Liza en Lola vond ik een truitje die er prefect bij past! Dus nu heb ik een leuke lentetenue in herfst kleuren.







Toen Tessa mijn nieuwe broek zag was ze direct enthousiast!  Zo’n broek wou ze ook wel! Hij is volgens haar super hip! Toen we naar de markt in Ieper gingen sprongen we binnen bij Mandemie! En daar vonden we een stofje die zowel Tessa als ik mooi vonden. 

Ik had eigenlijk geen patroon maar een oproep op Facebook en de reactie van een heel lieve dame waar ik vroeger nog les van kreeg loste dit probleem op.   Het patroon moest een beetje worden aangepast maar dat lukte wel.  







Tessa voelde zich direct een supermodel.  De broek ging aan en kwam niet meer af! Zelfs de dag erna moet de broek terug aan.  Heel leuk dat ze zo blij is! 





Zo, twee gelukkige meiden! 

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...