donderdag 25 april 2019

Bujo

We zijn ondertussen een aantal maanden verder in dit nieuwe jaar dus tijd voor een up date rond mijn Bujo.

Nu ik al geruime tijd terug aan het werk ben kom ik soms tijd tekort om in mijn bujo te werken.  Ik moet wat beter plannen of soms eens naaiwerk aan de kant schuiven om spreads te maken die ik wil maken.  Het helpt dat ik een nieuwe, oude, ”passie” heb gevonden.  

Handlettering.  

Als tiener vond ik het wel leuk om spreuken te schrijven in verschillende soorten letters!  Dikke, geblokte, elegante, met krullen of heel strakke! 
Veel inspiratie had ik toen wel niet. Nu helpt pinterest me om wat variatie te steken in mijn schrijfsels! En op de workshop die ik eind april volg hoop ik een en ander op te steken en nog meer te kunnen creëren.





Uit nieuwsgierigheid hield ik in maart een spending log bij.  Niet gemakkelijk, zeker als je volledig wilt zijn! En soms ook wel confronterend! 





Zo’n mood mozaïek vind ik gewoon leuk om het kleurige resultaat! Deze is van april en voor mei heb ik er ook een gemaakt. Met andere kleurtjes natuurlijk! 





Netflix series die ik echt leuk vind krijgen ook een plekje in mijn bujo.  En als er een vakantie dichterbij komt proberen we wat leuke ideeën te sprokkelen om die dagen mee te vullen.  



Washi tape is iets wat ik ook meer wil gebruiken.  Ik heb er al veel want zowel mijn dochter als ik zelf kan niet altijd de verleiding weerstaan om nog een paar rolletjes te kopen!



En zoals je kan zien, hoe verder in mijn bujo hoe meer je het handletteren ziet. 
I love it!!!

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...