zondag 14 april 2019

Namaak Mode

Onlangs gingen mijn dochter en ik shoppen.  Dat doen we eigenlijk niet zo vaak.  Doordat ik veel kledij voor haar en voor mezelf maak is het niet nodig om veel naar de (kledij)winkels te lopen. Daarnaast vind ik het eigenlijk ook niet zo leuk om te gaan shoppen.  Een of 2 keer op een jaar lukt nu wel nog maar vaker hoeft voor mij niet.  Meestal eindigt zo’n dagje in en uit winkels lopen voor mij met een barstende hoofdpijn.  Maar als je bepaalde winkels wilt bezoeken dan moet je naar zo’n centra! 

Wij gingen naar de K in Kortrijk. In de Zara paste Tessa een aantal leuke outfits.  Ze vond ze allemaal wel mooi maar aan alles wou ze wel iets veranderen.  Ja, das het gevolg van op bestelling kledij krijgen! 😂

We kochten uiteindelijk een leuke knalrode linnen jumpsuit.  Tessa vond die wel mooi maar de knopen waren niet zo haar goesting en dat het op haar buik een beetje open was vond ze ook niet goed.  Zij wou eigenlijk liever dat er in de zij van het lijfje een hoekje uit was.  Ik vond dat een heel goed idee.  En ik wou zeker eens zo’n jumpsuit zelf maken.  Dus de mama schoot in actie!  Zo’n leuke uitdaging heb ik al lang niet meer gehad.

Ik had het patroon van haar strepen broek en het bovenstuk van de gekochte jumpsuit tekende ik over! Met wat aanpassingen bekwam ik het gewenste resultaat!











Ja, gekochte kledij die wordt hier nogal rap aan de kant geschoven!  Als ik iets leuk heb gezien dan ben ik constant aan het denken hoe dat is gemaakt en of ik dat ook kan maken! 

Laat de zon nu maar haar werk doen!

Tot later!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...