vrijdag 1 maart 2019

Zwier, zwierig, zwierigste

Zondag ging men we naar het stoffencircus en woensdag was ik al aan het naaien! Ik ben gewoon veel te blij met de mooie stofjes die ik kocht.  Hierdoor blijft het project waaraan ik bezig ben iets langer liggen.

Maar gezien Tessa wel nog een rok of twee kan gebruiken en ik stof mee had voor een rok met bijpassende sweater vond ik het wel gerechtvaardigd om er in te vliegen. 

Zoals ik al schreef is een rok maken redelijk saai.  Een stroken rok maken is dat niet! Deze is niet in een twee drie klaar.  Er komt wel wat denkwerk aan te pas, en wat meten en rekenen! En rimpelen en oppassen wanneer je hem in elkaar zet!





Ik maakte de stroken wel heel lang! De volgende zal met wat minder stof zijn. Dan zal ik veel minder moeten rimpelen en zal het rokje wat minder wegen! 😉









Tis nogal een zotte mie! Maar ze was heel enthousiast over haar nieuwen tenue! 

De trui is terug de Grey Rose uit de Ottobre en voor de rok gebruikte ik het patroon van IeneMiene ‘Once upon a party’ .

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...