woensdag 20 maart 2019

Slaapwel unicorn!

Mama! Ik heb geen slaapkleed!  Tot dat onrustwekkende besluit kwam mijn lieve dochter begin vorige week! En het moet gezegd zijn, ze heeft gelijk!  Er liggen een aantal pyjama’s en een aantal onesie’s in haar kast maar geen slaapkleedjes.  En gelet op haar voorliefde voor jurken en rokken is dat toch opmerkelijk.  

Ik was van plan daar ooit wel eens iets aan te doen.  In mijn stoffenkast ligt nog een heel mooi stofje maar daar heb ik ook een bijpassende stofje voor een pyamabroek liggen.  Die kon ik dus niet gebruiken.

Dit weekend bezochten mijn ma en ik het stoffenspektakel in Kortrijk.  Ik was er echt niet op zoek naar een geschikt stofje voor een slaapkleedje, maar ja, dan vind je vaak iets.  

Het stofje kostte 3,95€ per meter!  Het sprong mij verschrikkelijk in het oog. Het riep mij gewoon! En ik wist dat Tessa het heel mooi zou vinden! 

Opnieuw dacht ik om later eens een slaapkleedje te maken.  Maar het idee van dit nieuwe project liet me niet los! Ik was heel de tijd aan het nadenken over het modelletje en hoe het te maken, met wat te combineren, enz.... 











Ik moest er gewoon aan beginnen! En het kleedje vloog vanonder mijn machine!  Ik vond dit in al zijn eenvoud een heel leuk project! 

Ik gebruikte de castle prinses uit de ottobre van 4/2013 en paste deze aan naar mijn goesting!

In dit kleedje zal ze heel goed slapen, zegt zij!! Natuurlijk moest haar liefste knuffel mee op de foto. Boby vindt, volgens Tessa, haar slaapkleedje ook heel mooi.

Tot later!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...