zondag 17 maart 2019

Ahoy, schipper!!

Ik weet het, ik ging even geen sweaters meer maken maar dat lukt dus niet.  We gingen (mama en ik) vandaag naar het stoffenspektakel en kochten daar nog een paar leuke sweaterstofjes! Verwacht nog maar een paar blogs zoals deze. 😉

Op het stoffencircus van vorig voorjaar kocht ik dit leuke gestreepte marineblauw/witte zomerjogging.  Ik maakte er nog eens de Grey Rose uit de ottobre uit! 

Ik wou deze keer wel iets meer.  Een hippe tekst of afbeelding op de sweater leek me wel leuk!

Mijn cameo staat al weer eventjes stof te verzamelen. Ik besloot hem weer uit te halen en iets te snijden om erop te zetten.  Ik moet zeggen dat ik wel even heb moeten zoeken!  Het was al zo lang geleden dat ik ermee werkte dat ik even niet meer wist hoe ik een tekst moest bewerken en zo! Het was zelfs zo erg dat ik eventjes op you tube op onderzoek uit moest!  Maar uiteindelijk lukte het wel!







Ik heb nog wat stof over.  Er volgt nog een short om onder een rok te dragen. Zulke kan ik niet genoeg maken. In de zomer heeft Tessa altijd een short aan onder een rok of kleedje!

Op naar de volgende sweater!

Tot later!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...