zondag 10 maart 2019

Winterse bloemen

Lelastof verkocht uit en gezien ik er vroeg bij was had ik massa’s keuze.  Zo vond ik dit heerlijke bruine tricot stofje met kleine bloemen op.  (ja, weeral met bloemen! Mijn kleerkast is een zee van bloemen!)  Ik vond het direct heel mooi en wist onmiddellijk wat ik ermee wil maken.

De Matisse uit de ottobre van 2/2013 maakte ik al 2 keer.  Elke keer in een licht gekleurd stofje en met een driekwart mouwtje waardoor het kleedje geschikt is voor in de lente of op een frisse zomerdag.  Ik wou echter ook zo’n kleedje voor in de herfst of de winter.  Dus in een donkerder stofje en met lange mouwen.  











Et voila!!  Helemaal wat ik wou! De mouwen maakte ik wat wijder en het lijfje sluit niet zo heel goed aan zodat ik een zwierig en los kleed krijg.  Mogelijks past ik dat losse lijfje nog aan maar momenteel stoort het me niet.  Het zit super lekker. 

Met de sterke wind van vandaag is het wel wat moeilijk om fatsoenlijk te blijven maar dat neem ik erbij.  Door de rok heel goed vast te houden zorg ik ervoor dat niets te zien is wat niet mag gezien worden!  Hierdoor hebben we de foto’s inhuis genomen!

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...